Politica de retur

   Toate produsele achizitionate de la noi, fie prin comanda telefonica, comanda trimisa prin e-mail, comanda online prin intermediul magazinului nostru online www.anemonacom.ro si livrate prin servicii de curierat rapid la distanta, se pot returna in urmatoarele conditii:

   Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv si ca va face returnarea marfii in termen de pana la 30 zile calendaristice de la primirea initiala a produselor.

   Returnarea produselor se va face catre adresa de mai jos a depozitului nostru din Ploiesti, doar prin firme de curierat rapid, costul de transport pentru retur fiind in sarcina clientului ce a solicitat returul, cu exceptia cazurilor in care returul este solicitat datorita problemelor legate de neconformitatea estetica sau functionala a produselor primite de la noi, cu conditia ca aceste aspecte neconforme sa fie reclamate de catre client in maxim 48 de ore de la receptia initiala a produselor!

   Prezenta politica de retur NU este valabila pentru produse care au fost comercializate catre client direct de noi si in prezenta clientului in sediile noastre din Ploiesti si Bucuresti sau care au fost livrate si instalate de catre echipele noastre tehnice la sediul clientului!

   ANEMONA COM SRL va rambursa contravaloarea comenzii in termen de maxim 10 zile calendaristice de la primirea produsului returnat. Suma rambursata nu va include si eventuale cheltuieli de transport, ci doar strict contravaloarea produselor returnate, conform facturii fiscale de vanzare initiala.

   Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile complete si intacte, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, cu sigiliu intact).

   Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, urme de folosire, desigilate sau supuse unor interventii neautorizate etc.

   Dupa momentul primirii produselor de la firma de curierat, Clientul trebuie sa verifice si sa inspecteze produsele in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic;

   Exemplu: consumatorul trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte si sa il uzeze prin utilizari repetate.

Produse excluse, fara drept de returnare:

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  1. licente software
  2. cartuse cu cerneala
  3. imprimante
  4. burghie, cutite, lamele si baghete de schimb
  5. diverse piese de schimb
  6. consumabile echipamente de gravat (lentile, oglinzi, tub laser)

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor va conduce la refuzarea returului.

Returul se va face cu mentiunea pe colet: MARFA RETUR la adresa:

ANEMONA COM SRL – DEPARTAMENT LIVRARI
Strada Mircea Cel Batran, Nr.119, Ploiesti - PRAHOVA, Telefon: 0731.322.870 -

Află primul noutățile!

STAI LA CURENT CU TOATE PROMOTIILE NOASTRE: